2013年11月28日星期四

中環聘珍樓

好把閉咩!今朝打去中環聘珍樓幫老闆訂房食飯。接電話位男士態度認真………. 麻麻地。一間食店搵個咁嘅人接電話接booking,同倒米冇分別!
 
我老闆通常每兩、三個星期總要去一次開飯,通常都訂房。早排老闆成日飛,有幾個星期都唔係香港。終於今日話同客食飯,叫我訂房。

打到去,呢位男士話…
 
"房?我地有最低消費嗰喎!"(乜我把聲似死窮鬼比唔起錢食飯?)
 
我話我知。
 
跟住佢又問我: " 有菜單未呀?" (我心諗,你瞓醒未?我剛剛至同你講訂房,何來菜單呢?算,我再忍你!)
 
我話: "未有!
 
"咁我地仲要收你按金喎!"
 
"我地以前同你地訂房,從來都唔使做 deposit喎!"

"哦,因為太多人訂左又唔黎啦,我地房得好少,所以而家要收 deposit!"  (佢語氣唔係誠懇嗰仲,係好似話緊 "你地班人呀,訂左又唔黎… )
 
"開始左幾耐呀?"
 
"都個幾月架啦,即係你老闆都個幾月冇黎啦!" (我火都黎埋!再忍一忍你!因為你未夠級數要我開口鬧你!)
 
"如果用 credit card做 deposit係咪就咁比number你?"
 
"唔係呀,要親身黎!"
 
講到呢度,我已經想講xyz..  你喺我樓下咩,要我親身黎?仲以為去左邊間米X蓮幾多星餐廳!
 
跟住佢話..
 
"我 fax左菜單比你先啦!"
….
 
鬼唔望我老闆 black list左你,我以後唔使打電話黎受你氣!
 
最後,我打電話去中環小南國,接電話位女侍應就有禮貌得多啦!我一講老闆名,佢已經知係邊個,仲話 "啊,最低消費,你老闆知架啦,咁上吓都得架啦,X先生成日黎,得架啦!"
 
嗱,呢啲咪人話囉,學吓啦!做飲食行業,我個人都未黎食,你已經令我不快,你叫我點幫襯你呢?
 
我對人不對事,每間餐廳都有自己嘅 policy,你地有新規矩保障自己,我冇問題,但你語氣傲慢,惹人生厭!所以我要開名!嬲得我… 最衰冇問你老豆姓乜!

沒有留言:

發佈留言