2013年11月25日星期一

只懂問廢話!

今朝番到公司,雖然好忙,但還算暢順。點知一個電話,令我頂頂頂住道氣!

我知全城家長極度恐慌,驚自己個仔女會比人搶左。

某人緊張,我都好明白,我都擔心,但除左拖實及金精火眼 look 實之外,我只可以話:小心!小心!小心!

電話對答如下:

"姐姐 (工人)送個女番學有冇問題?"
"有咩問題?"
"即係姐姐一個人帶佢番學得唔得?"
"吓?佢地日日行番學,咩得唔得?"
"我意思係安唔安全?"
"吓?行番去算唔算安全?"
"我係話搶細路嗰單新聞,得姐姐同佢番學安唔安全?"
"唔係姐姐送嘅話,咁應該邊個送呢?" ( d想問佢係咪打算請保鏢包接送!)
"我知,咁你有冇出個電話比姐姐?"
"吓?又出?佢已經兩個電話囉喎。"  (妖,個姐姐已經做左就快3年,唔通會冇電話?)
"咁有冇叫姐姐打比你?"
"打比我做乜?"
"同你講幾時出門口、係咪安全番到學校/屋企囉!"
"吓?唔係嘛?我從來冇叫佢打喎。有事佢自然會打比我!打左比我唔代表會安全啲囉!"
'……"

跟住佢好冇癮地收皮!

見到單咁嘅新聞,好多家長都會擔心,但佢所有問題都係""建設性,廢話!咁叻佢自己日日去包接送囉!再唔係困個女喺屋企,三步不出閏門好唔好?

如果阿女第時 d表達能力好似佢咁差,我一定好早死!

沒有留言:

發佈留言