2013年11月23日星期六

太后駕到 - 羊腩㷛 (附食譜)

又係半年一度、每度半年,太后移駕窩居嘅時候。一想到周末要全天候服侍一老一少已令我非常苦惱。

經過上星期日自我虐待之後,我今次學乖了,先下手為強,炆定㷛羊腩先,星期日就可以冇咁緊湊。

我呢個係懶人版本。

食材:
羊腩 暫件
馬蹄 去皮
枝竹 浸軟切段
冬姑 厚切或原隻

配料:
南乳
麵豉
薑 (頗多,切厚片)
乾蔥頭數粒
蒜蓉小許
黑糯米酒少許
老抽
生抽

我買嘅南乳、麵鼓係一包包的,暫時每樣用一包先。

做法:白鑊落羊腩炒至每邊微微轉色,灒黑糯米酒(我冇,灒左花雕)。


加水至蓋過羊腩,待水滾,熄火,撈起羊腩,用水洗淨,備用。

落油爆香厚薑片,再下乾蔥頭,之後下蒜蓉,兜勻後落南乳、麵豉。如果太杰身好難煮開的話,可逐少加水至溶解。

下羊腩、馬蹄、冬菇大兜亂,之後加水至蓋過羊腩,加生抽、老抽、糖,中火至滾,收細火加蓋炆30分鐘,熄火焗。

(我冇marmite 鍋,唯有用鑊炒,直至加水水滾後轉落 20 round 繼續炆。)


沖涼,瞓覺。
(由於我係早一晚開始炆,所以未落枝竹。如果係晩飯食,可在下午加枝竹。)

聽朝起身,開中火至滾,收細火炆20分鐘,熄火焗,其間加入枝竹,重覆炆至淋及入味。

**如果唔夠未,可再加南乳及麵豉,只要再爆香加水(或羊腩㷛汁)煮溶,加入羊腩㷛繼續炆即可。

沒有留言:

發佈留言