2016年2月8日星期一

又説精油

我想 share 一下用 Young Living 嘅感受。
 
我屋企都有退燒藥,但唔係用黎食,而係用黎睇嘅。點睇?咪就係個女病時,我帶佢去睇醫生,醫生斷症開藥,然後我就將啲藥供奉喺櫃上面,自己就幫個女搽油。每次行過個櫃望吓啲藥,我都會,"啊,過哂期了!", "啊,乜原來成年前啦!"。嗰種感覺幾好,因為我冇將嗰啲不知明嘅藥擺入我個女個口 (去藥房隨手拎起一隻好common嘅藥望吓 ingredients,請問有邊隻字你係識嘅?一大堆XYZ字 - 嗰啲字真係好多 XYZ,唔係我講粗口) 。用油,起碼我知嗰啲係乜。薄荷就係薄荷,檸檬就係檸檬。
 
熟識我嘅朋友都知,我氣管唔多好,入冬就開始咳,一個冬季,咳嘅時間多過唔咳。用左油之後,氣管已好左好多。咳,已經唔係因為氣管敏感,而係因為感冒菌、病菌。醫生以前一年見我5-6次,多數集中喺冬天,呢年半,我冇見過佢!有時我又會突然 "濁"親,氣管會即時收縮到得番一條線咁窄,扯哂蝦,好得人驚!以前要用 ventolin inhaler 鬆氣管,而家?冇用好耐啦!拎支氣管油索少少已經可以鬆番啲,慢慢調節番個呼吸就可以了!
 
好多人對我地班油人嘅評價係:
痴線!
冇 sense!
亂信埋啲傳銷騙局!
搵命博!
害死人!
亂用油!
油唔食得!
乸穿胃、灼傷喉嚨!
一定要稀釋!
 
朋友會問我,"你用緊嗰啲咩黎?真係唔使食藥都得?",通常我會答 "純精油,鬼佬山草藥囉!用啱油的話,效果真係唔錯。"
 
我冇 force人買/用。點 force呢?唔通我捉住個人淋啲油上身咩!但仍然有一班比較 open mind 嘅朋友會 pm/whatsapp我,問吓點用,想知多啲,或者想試吓。我會因應佢地嘅需要,例如:失眠、氣管敏感、鼻敏感、頭痛、發燒等等,介紹一、兩款大路啲嘅精油比佢地試。問我嘅人,十個有九個都唔係同我買油、亦唔係我下線,但我都會一一同佢地分享,因為我覺得個產品好有用。
 
So far反應都好 positive。油唔係萬能,但用左之後,佢地睇見醫生嘅次數係少左。
 
我唔係痴線,平時個人亦都算有 common sense,雖然我比較我行我素,但我唔會搵個女條命黎博,而且傳銷產品唔一定係呃人囉!你屋企有冇用過 Amway、Nuskin?咁點解 Young Living 就係騙局?
 
"但精油唔食得架,食死人架!"
不過我有食囉,尚健在!
 
"個肝負荷唔到,好傷架!"
早排咳左兩個星期,日日 ~~ 係每一日,我都拍最少 6粒裝滿油嘅capsules。而平時我每晚瞓覺前都有揸油。我皮膚冇黃、眼冇黃、weewee冇黃喎!咁大致上我都應該冇事啦卦!
 
如果你有 guts 食油,介紹你用油嘅朋友、上線,會同你解釋點用,唔係隨隨便便就吞入口的,我地唔係當啲油好似藥水咁食架!我地唔係痴線架!
 
"聽講有人食左油胃痛喎!"
OK,咁我都聽過好多好多好多人食完西藥會胃痛添!唉!
個個人體質唔一樣,初試嘅話…都係嗰句,介紹你用油嘅朋友、上線,會同你解釋點用。
 
唔好比傳統嘅框框困住自己。試諗吓:公仔麵、午餐肉、香腸、罐頭、雞精、紙包飲品、加工冷凍食物等等。標籤上都有一大堆色素、塑化劑、穩定劑 (防腐劑)、味精、增味劑等等。再加平常用嘅一般護膚品、洗頭水、洗潔精。我地一樣食落肚、揸上身。而家只不過係揸油落腳板底試吓啫,但就好似我係深山巫婆咁!真係哭笑不得!


沒有留言:

發佈留言