顯示包含「海鮮」標籤的文章。顯示所有文章
顯示包含「海鮮」標籤的文章。顯示所有文章

2014年4月22日星期二

港版葡萄牙海鮮飯 ~ Arroz de Marisco Hong Kong Style

呵呵呵,太開心、有紀錄以來最有成功感的新手菜。幾日前睇左朋友示範兼試食,正到冇朋友,急不及待要試一試,需要嘅調味料同佢嘅有啲唔同我,但同正宗版本唔差太遠,一鑊熟,邊煮邊洗,吃完只需洗碗洗煲。搵左娘親做白老鼠,食到見到 24 round個煲底。感覺實在太妙,太滿足,大愛!

材料 (2-3人份)
 - 一隻 (我用左奄仔蟹)
/花甲 - 一斤左右
小魷魚 幾隻
 - 一斤左右
魚肉 - 一件約手掌大,切件
 – 1.5
橄欖油
洋蔥 - 半隻切碎
香葉 – 2-3
芫茜 – 1-2
蒜茸 – 2-3
罐裝蕃茄粒 - 一罐
X牌魚味濃湯寶 - 半粒
白餐酒 – 250ml
 -  1lt (包括煮過蜆的水)
辣椒油

預備
先用鹽水浸蜆幾小時吐沙之後出水,緊熟即撈起。蜆水隔沙備用。
劏蟹,洗淨 (可叫魚檔劏)
浸米大約半時
魷魚劏好,魚塊切件,用鹽、胡椒粉、酒等稍醃一會。
蝦,挑腸、剪腳沖淨備用。


做法:
1.  小火炒洋蔥碎片刻,加香葉及蒜茸繼續炒一會至香 (不要炒燶蒜茸)

2.  下蕃茄粒 (連汁)及半粒魚味濃湯寶拌勻
3.  滾起後落白酒 (怕燶可先加一點蜆水再落白酒 - 但一定要滾才落白酒及水(蜆水)拌勻
4.  加入米拌勻,下鹽、辣椒油 (不吃辣可不加)
5.  放入蟹,不夠水可再加蜆水或清水,蓋上蓋煮5分鐘
6.  放蝦,不夠水可再加蜆水或清水,蓋上蓋再煮5分鐘
7.  放魚、魷魚,蓋上蓋再煮2分鐘 (如魚太厚可能要加時)
8.  試味、試飯,太咸加水,不夠味加濃湯寶或鹽/胡椒粉
9.  最後加蜆及芫茜碎即可。


提示:
烚蜆的水不用太多,蓋過蜆即可
以上份量2人已非常非常足夠,海鮮足夠2-3人份量,有需要可再加米至兩嘜。
3-6人以上食材份量酌量添加,蕃茄一罐應該足夠,否則可加新鮮蕃茄粒,加水及剩餘之半粒濃湯寶

真係見底㗎!



2014年2月1日星期六

自家製海味小吃

繼瘋生果後,趁大年初一在家無所事事,從冰格把之前買的小扇貝及廣島蠔溶雪,頂備下午瘋一瘋。


先用薑蔥水拖一拖,之後隔水、索乾,可以開始調味。

我跟谷友用魚露,並加了紹酒,小量玫瑰露,胡椒粉,蜜糖。

因為是海鮮及有少許汁料,所以用吸油紙,以便清潔。

7小時後已差不多了。
嗯,中空位置的是我拿了"試吃"。

由於是第一次,而且怕多吃了會胃痛,所以就只瘋了這少少一盆。
少吃多滋味,多吃壞肚皮啊!

高媽再顯身手之 - 團年飯

娘親番香港後,我煮了三、四餐,實在冇意慾再煮,吃力不討好,一係就叫我求求其煮。結果,求其又好難吃,比心機又話唔啱口味!一於罷煮!

差不多兩個月了,有少少手痕,今次由我發板,唔再比人亂七八糟咁去街市買完野番黎,堆哂喺個廚房度,然後話:交比你啦!"  。

我唔係一個好識煮野嘅人,但我又有少少要求,想試新餸,唔想求求其其煮熟就算,比人就咁買野番黎叫我煮,我又冇 idea 點整,結果就當然冇心機整啦!試過有人話:不如煎扒呀,我去買。,結果真係扒,只得扒,冇配料、冇菜,連蕃茄、薯仔都冇。乾吃扒!

今次四餸一湯,由我話事,爽!



骨膠原源廣進

罐頭鮑魚+花膠+鵝掌+北菇+生菜
汁用罐頭鮑魚的汁,再加發花膠的膠汁、雞湯、蠔油、豉油、老抽、糖等,伴勻加熱後把鵝掌、冬菇先放入鍋內,慢火炆至大約個半鐘,開飯前半小時再把鮑魚、花膠放入

 - LC 20cm round
用滾水淥一淥生菜,放上已預熱扁鍋上,待用。

炆好後連汁連料倒進扁鍋。

上檯 – LC 26cm buffet


金蠔蜜蜜煎 

金飯碗嘅金蠔,揀左 8隻珠圓玉潤嘅黎試煮

金蠔解凍後,用水沖一沖,蒸5分鐘,抽出竹簽

凍鑊凍油、金蠔落鑊煎香

倒進蜜糖,兜勻後即可上碟

大愛 LM圓碟終於開光了!

花團錦簇

鬼嫁的食譜,請看連結。

幾驚隻 18cm LM仍然無用武之地!好彩隻椰菜夠細,鬆開椰菜後剛剛好!

芝士哈哈伊麵

也是鬼嫁的,請看連結,我只是加了大蝦。

LC 24cm risotto

足料花膠煲雞湯

LC 24cm round - 噢,這相片是年29晩影的,預早一晚㷛,皆因雪櫃已冇位放雞!


總結,今日紫色贏哂!3紫㷛1紫碟搭1隻kiwi,好滿足 :))

2013年11月24日星期日

懶主意 - 蕃茄哈哈粉絲㷛(附食譜)

星期六,去到街市,除左買料炆定星期日嘅羊腩煲之外,仲要買當晚嘅餸。

太后星期五晚飯時胃口不佳,因為之前食左好多雜糧喎!結果有餸剩,但每樣dd,頭都大埋!

冇乜煮意,又唔想再蒸魚,不如整個蝦。想食泰式粉絲蝦㷛,但好似唔啱阿女食,不如....

蕃茄肉碎粉絲㷛變奏版:蕃茄哈哈粉絲㷛!

食材:
一兜蝦 脫殼洗凈
4隻蕃茄 去皮切粒
一扎粉絲 浸軟

調味:
茄汁適量
生抽
老抽少許

配料:
薑幾片
蒜粒若干

起鑊下油,爆香薑蒜,落蝦爆炒至8/9成熟,撈起備用。

另起鑊下油,兜熟蕃茄,下茄汁、老抽、生抽、糖,試味。加入粉絲撈勻,今粉絲吸收汁料,放蝦再撈一會,熄火,上碟,開飯!




2013年8月22日星期四

白灼醉蝦

今晚又加餸~

行過街市,見兜蝦好肥美,仲識游水添,$50抵呀!一於買番去灌醉佢再白灼!

白灼醉蝦

約10大隻
花彫一杯浸10-15分鐘(記住蓋上蓋,否則四圍跳)

3-2-3!攪掂!