2013年12月13日星期五

痛。痛。痛。

上星期五番番下工,電話響,係阿媽打黎,跟住聽到強勁嘅喊聲,阿媽話阿女整翻左兜剛剛煮好嘅湯粉,淥到隻右手,又唔肯比人沖水降溫,同佢搽左燙火膏,但仲好淒涼。我話用個密實袋裝啲冰同水比佢敷啦。之後叫佢屈濕張相黎望望,睇落係傷,但都好似唔係好大鑊。跟住我望下個鐘,午飯喎,不如番屋企睇睇。於是拿拿聲趕番去。

 

嘩,阿媽張相嘅表達能力之低,實在…..

 

隻手紅哂,手指又有大水泡、手碗又有大水泡,手背個大泡仲穿左,皮都甩埋!又冇敷冰袋!我一手接過個女,冇陰功,心都實哂,即刻打電話比醫生,好在仲未去食飯,即刻抱阿女去睇。平時都覺得醫生好近,嗰日,行到斷氣都未到!

 

醫生見到佢隻燒豬手,都話陰功囉,一定好痛啊。比左消毒藥水、燙火膏,早晚兩次。

 

番到屋企,整左個冰袋比佢,佢慢慢放左隻手仔上去,好囉,咁咪清涼 d 、舒服 d 囉。點解初初佢地唔可以慢慢比佢試下敷冰袋呢?燙傷好痛架,我比個髮卷辣親,都浸左45分鐘冰凍水啦。家陣我個女隻手 slow cook 左咁耐,點解你地唔諗諗方法呢?手碗有個泡又唔知,嗰個位完全冇理過,熟哂啦,你地聞唔聞到肉香?

 

全能嘅臉書又係時候發揮作用,有個曾經喺醫院 burn unit 做過嘅護士同我講,咁細隻手仔淥親,可大可少,唔知裡面有冇事,你都係帶佢去醫院檢查下好啲。於是我又抱左個女去醫院,即時被分流為半緊急,仲係坐急症室裡面等添。以為唔使等好耐啦,點知一坐就兩粒幾鐘。

 

Anyway,醫話係二級灼傷,因為神經末稍並未受損,所以亦係最痛嘅一種。睇完症,再等洗傷口及包紥,又再喊到拆天一樣,真係好可憐。切我肉好過。

 

之後幾日都要去診所洗傷口,頭兩日喊到將護士當仇人一樣,第三日有進步了,第四日已唔喊。之後可以自行在家洗傷口及換紗布,隔幾日至番診所比護士睇睇,冇需要則覆診都唔使啦。

 

重災區在手背冇左皮嘅一弗,要小心唔好被細菌感染,日日要洗要包。

 

希望囡囡快 d 好番。



沒有留言:

發佈留言