2014年2月1日星期六

九唔搭八雞

呢個係 Sally's Kitchen & Bakery 個 "香橙焗雞" 懶人版。

原裝正版喺呢度!http://sallykitchenbakery.blogspot.hk/2014/01/blog-post_24.html

材料
雞、橙皮、蒜蓉、雜草(立立雜雜香草),用鹽麴撈勻,幫隻雞裡裡外外(包括皮下),切底按摩。醃三個鐘。




做法:
光波爐 220度焗20分鐘
反轉再焗20分鐘
筷子篤大脾,冇血水就OK!








下次過年打屎我都唔買定咁多餸,日日都要煮!

聽日仲有牛腩添!救命!


小插曲:
唔知娘親係太餓、定係隻雞太香太吸引。雞一放落碟佢已左手攞夾,右手揸煎預備同佢分屍,我大叫三聲 "咪住!",但佢完全冇打算停手,直到我再大叫 "喂喂喂,等陣!"佢至望我一眼。
我問:"你冇反應嘅?"
答:"以為你叫個女 "咪住!"
我話:"我個女都冇郁。"(滴汗)

見佢咁趕,我好求其地影左兩張。所以懞懞地!

By the way, 隻雞好滑,胸都唔鞋,非常 juicy,懶人版有咁嘅效果,我好滿意!為自己鼓掌(唔知醜!)!

沒有留言:

發佈留言