2014年10月5日星期日

正常社會生活

乜嘢叫正常社會生活?

做女嘅時候,行街、買衫、食飯、睇戲、唱K、宵夜是指定動作。

後來漸漸發覺自己鐘意嘅街舖小店逐漸搬上樓,宵夜小店消失,變嘢連鎖茶餐廳。行街意欲越黎越低,因為一街都是三五成群嘅自由痕,零售業 sales 當香港人透明,見到 Lu Lu 即時變四萬!

唔行街唔緊要,要番工卦?地鐵站不時見到班自由行一家大小連姨媽姑姐,隔著三、四碼距離講嘢,雙層巴士隔住留上留下傾計。大家應該領教過。

後來要做媽媽啦,第一次做產檢,檢完坐底聽醫生講嘢。首先唔係教我養胎,係比私完床位booking我睇,叫我盡快book,否則.... 幾荒謬嘅事,香港政府中門大開放人黎生!2011年結果係出生率最高!

跟住到奶粉荒,好在我唔係住重災區,預多少少存貨,問題總算不大。但有 mama 朋友嗌哂救命。

健康院絶對要用"淪陷"兩個字,一個bb跟起碼3個大人兩隻喼。阿媽、阿爸,阿媽個阿媽坐哂3張櫈,喼都有得坐!叫佢地讓坐,佢斜斜眼望下你,然後屎弗移過半寸!唔該哂!

入幼兒園,我都避開一眾名校,但交表、簡介會,唔難發現一堆新香港人。

租金越黎越貴,小舖小店今日摺一間,聽日摺一間。去老銅想好求其食碗麵已經好難搵。住宅租金都係有上冇落,睇黎好快要比被迫退出港島!

所有嘢都影響緊民生,我地已經冇過正常生活好耐,平平地食餐晏啫,乜剩係得南記、麥記、大快活、大家樂、吉野家?文具精品店呢?大眾商務天地!行mall,全部都係大牌子,冇驚喜!

社會已經出現斷層,貧者越貧富者越富。中產裡面,如果覺得以上所有問題對你冇影響,咁我恭喜你,你已升呢做大富人家、衣食無休,唔使標籤自己係中產啦!但喺大富人家之下,仲有一班上唔到樓,捱貴租、供書教學嘅中低產,夾到變屎餅,政府冇配套,只係傾向地產霸權同大陸人。

香港人掉垃圾$1500,大陸人可以䢫便放低幾兩金。成日話想擴大稅基,咁唔該整個入境稅佢地歎下,一百幾十幫補下,黎得香港旅行,唔係比唔起掛!然後所有公眾泳池、博物館、大空館等等,提高對非香港人收費;如果要比$班 Lu Lu 都去嘅話,咪當係額外清潔費囉!

我撐學生,我對佔中從來有保留,因為我覺得唔 work。但事已至此,已經有十幾萬人出左黎,雖然我仍然覺得係冇結果,但用十日八日去叫醒更多扮瞓覺嘅人,比壓力呢個無能政府,同埋同一時間比你睇清楚學生/市民嘅理想,加另一方嘅黑暗面,好多牛鬼蛇神原形畢露,非常精彩。

我冇去瞓街,我有個女要照顧,只可以做 keyboard fighter 同埋供應有限嘅物資比支持者,要出街我都特登兜路去示威區,落到去,你會發覺公民廣場已經衝出政總,嗰個氣氛,係唔可以用文字形容。

尋日下午嘅老銅,時代嗰邊仍然係拖喼自由痕勝地,舖頭全部有開,鵝頸橋仲係好多人買餸,好太平。其實要去街嘅人照樣可以去街,減少小舖嘅埋怨。我真係完全唔覺得條街有危險(樣衰者另計)。






沒有留言:

發佈留言