2014年10月6日星期一

正能量中心(反示威者無須看)

如果你番工番到一肚氣、比屋企工人姐姐激到一肚氣、小朋友冇得番學所以湊小朋友湊到好攰、6299好煩....... 如果你因任何原因覺得自己好多負能量,我介紹你去兩個地方。

金鐘(中環)
上星期一、二、五要番工,放工時間特登由中環怡和大廈行落干諾道中。中環段人唔多,慢慢行,沿途好多加油、鼓勵嘅標語,沿路見到有啲係一個人靜靜坐埋一邊,但個樣一啲都唔無聊,因為佢地都有一個使命... 再行,會見到有啲巿民,一個或兩個,去問學生關於民主、佔中、將來嘅問題... 再行,經過物資站,同學義工好似工蟻咁收拾整理物資,行前啲,有人整番好吹甩嘅橫額。因為冇車行嘅關係,空氣好好、好舒服、好和諧。去到金鐘,人比較多,亦要誇欄至可以番入海富,有男生負責守住佢地臨時搭出黎嘅梯、木板,幫啲論論盡盡嘅人:例如我,誇過去

銅鑼灣
地理環境關係,老銅個天空細啲,人又密啲,但仍然比到好祥和、好融洽嘅感覺。如果時間啱,仲可以留喺帳篷邊,上番堂民主學堂,又或者過去留言版寫番幾句說話。早兩日仲見到一個大營外面痴滿標語留言,坐喺裡面打坐唔知咩感覺呢?

旺角我冇深入陣地,但應該同老銅好唔一樣。MK有自己一套文化,我諗有機會我會去感受一下。

其實一般情況之下,示威區都好安全,大家唔使太過緊張,得閒去幫趁下附近啲小店,幫補下佢地,咁佢地就冇咁多怨言,大家都開心啲、正能量高的!仲有,要去趁早!












沒有留言:

發佈留言