2014年9月23日星期二

雙劍合壁

上個星期有一晚....

囡囡半夜三更大叫痾尿,我一起身,原來佢已經賴左一大篤,床、褲、被都濕左。

即刻拎左兩條毛巾,除左佢條褲,抹一抹乾,再墊住。實在太眼瞓,冇能力趴去隔離房拎過另一套衫佢換,只係幫佢再蓋被就一齊大覺瞓。

點知出事了,隔左一兩日佢開始有鼻水添,可能冇著褲攝親,都怪我太懶!好在剛剛有隻海鷗飛到香港,幼稚園停課,避免左番到學交叉感染。

既然學左靈氣,當然要試下雙劍合壁。今次我把握治療最佳時機,一開始有鼻水已即刻用 Thieves & RC招呼佢。第二日有微燒,我唔敢用靈氣,因為我怕佢會燒得更高,所以只係搽埋 Peppermint 幫佢舒緩下。慶幸一晚已經退哂燒,但海鷗啱啱走,幼稚園繼續停課,我就多左半個上晝可以同佢做靈氣。

燒係退左,但開始有幾聲乾咳,尤其是剛剛瞓落床,及朝早剛瞓醒時,更加係唔停口咁咳。

我於是抽起 Peppermint,換支止咳嘅 Myrtle,再襯佢夜晚瞓嘅時候同佢做靈氣,除左做靈氣保健治療,仲會用精油搽喺我掌心,專攻佢心輪、喉輪。

做左兩晚,有時朝早都做幾分鐘,到呢兩日,好明顯咳少好多,尋晩瞓落床更加係一聲都冇咳過。雖然我手放喺佢心口做靈氣時,仲係感覺到個肺/氣管有少少喘,但似乎已經在我掌握之中。

感恩我遇上靈氣及精油。




沒有留言:

發佈留言