2014年1月20日星期一

瘋乾

嗜好太多實在對苛包有損。一直想有部食物風乾機,外國牌子較貴,甚至係外國牌子大陸製造,價錢是外國製的三分二左右,心大心細,不如買國貨吧。但睇來睇去,國貨的品質實在.... 有風險!

最後找到這個香港貨,BPA Free, 心理上踏實啲,價錢又吸引,就你啦!



風乾機兼有低溫慢煮的好處,可保存食物營養,街買的生果乾少不免有添加濟,我一把年紀沒太大關係,但小朋友呢,在我可控制範圍之內,還是盡量少接觸吧。

小女非常胃食,害得我想食零食時要做賊一樣,偷偷吃(記得抹咀啊)!有了風乾機做自家乾果,就可以光明正大地吃了,你一片,我一片,𨍭眼一瓶就吃完!



現在每天都要努力切切切、乾乾乾!朝早開始乾,夜晚收成;夜晚乾,朝早收成!比我上班時間還要長!

待有存貨後,我還打算乾菇、蒜、蔥、芫茜等,想煮個湯麵時不再需要雞湯、雞粉、濃湯寶了,只需要把乾材料每樣撒一把滾個湯,加少許鹽就成了!太好!

沒有留言:

發佈留言