2014年8月3日星期日

Frozen 的暑假

有媽媽朋友發起了一個 Frozen Party。

真佩服兩位兩子之母,要番工、湊仔、揼奶,還有時間攪 party。我最冇所謂,而且個女係 Frozen fans,一定好想玩。於是三個女人一個墟,實實在在地幹起來。

場地、日子、召集、budget、小手工、遊戲、禮物、食品等等。主意一籮籮,難得各自自動波將自己做得到嘅都認左頭,分工合作喺好自然嘅情況之下分工左。

不過,我亦在不知不覺、無心插柳之下認頭左一樣我最弱嘅一項:甜品!

話説早一排潮爆各大小媽媽/飲食谷嘅 broken glass jelly,因為藍色啫喱粉已全線斷貨,連供應商都話冇。 於是我請求萬能嘅面書幫忙,有兩位朋友各自讓左兩盒好珍貴嘅藍色比我。真係感激不盡!


問題黎啦,我好少整糕點甜品,有而且今次責任動大,手震添,唯有試做一次。


由於材料短缺,所以試驗品係唔會做藍色。於是按我要做嘅份量,一邊睇 youtube 教學,在邊按比例計份量。



其實我最緊張嗰 part 係魚膠粉,今次係第一次用,好在做左好多功課,冇失手。


成功!仲要試做多一盆玩分層效果,希望顏色效果好啦! 



沒有留言:

發佈留言