2015年2月20日星期五

新疆紅油馬尾髮菜

話說上星期開始辦年貨,去左金飯碗入貨。其實原意只係去 pick up 留左貨嘅 3 支櫻花金箔清酒,點知。。新彊紅油馬尾髮菜、日本天白花菇、本地蜂場冬蜜。。仲有唔知乜,已經唔記得。

番到屋企,成袋放低喺廚房,留比姐姐善後。

尋日大年初一,要食齋,執哂啲材料出黎打算開工煮齋,揾來揾去,就係差包紅油髮菜揾唔到。唔通留左喺舖頭冇攞到?

今朝姐姐未去街,於是問佢見唔見有包黑色好似頭髮咁嘅物體,係我早幾日連埋啲蜜糖冬菇一齊買番黎嘅呢。。。。

姐姐話 "吓,嗰包係頭髮黎嘅?"

我話唔係,只不過好似頭髮咁啫,我尋日想煮,但揾唔到啊。

跟住佢就行左入廚房,同我講 "哎呀,我以為係用黎做清潔嘅嘢黎添,仲諗點解會咁貴!" 然後伸手去擺清潔用品嘅地方拎番包髮菜比我!

真係好在佢冇拆出黎抹地!


沒有留言:

發佈留言